Tisztelt Válaszadó!

A Pécsi Tudományegyetem  Közgazdaságtudományi Kar Vezetés- és Szervezéstudományi Intézete a COVID vírus kapcsán kialakult üzleti szituáció következményeinek elemzésére létrehozott egy kutatócsoportot. Az online kérdőíves megkérdezés fókuszában a home office/otthoni munkavégzés jelenlegi helyzetének a felmérése áll a vezetés, a szervezés és a belső kommunikáció főbb kérdései alapján. 

Szeretnénk megkérni, hogy töltse ki a kb. 8-10 perces anonim kérdőívet, és amennyiben érdeklődik a felmérés és annak eredményei iránt, jelentkezését és a kutatási programmal kapcsolatos kérdéseit a vszikutatas@ktk.pte.hu e-mail címre küldheti el. 

A kérdőív ANONIM, a kérdésekre adott válaszait bizalmasan kezeljük, csak az aggregált adatokat elemezzük. Az adatkezelési nyilatkozat a linken oldalon olvasható. 

kérdőív kitöltése során a kérdésblokkok feletti számok mögötti terület zöldre vált, ha minden oda tartozó kérdést megválaszolt, illetve sárgára, ha nem minden kérdést tudott megválaszolni. A végén az „Elküld” feliratra kattintással tudja lezárni a kérdőívet, melynek szükséges feltétele a kötelező kérdések megválaszolása

Köszönjük előre is, hogy válaszaival segíti a munkánkat. 

Üdvözlettel: 

PTE KTK Vezetés- és Szervezéstudományi Intézet kutatói nevében dr. Jarjabka Ákos intézetigazgató 

Jelenlegi helyzet

1. Ön jelenleg home office-ban/otthoni munkavégzésben dolgozik (akár részben, akár időszakosan is)?

2. A jelenlegi helyzetben heti hány nap dolgozik otthonról?

 

3. A vírusfertőzéssel összefüggő gazdasági helyzet következtében megváltozott a munkahelye és/vagy munkavégzésének körülményei (munkaköre, munkaidő beosztása, munkavégzésének helye)? 

Home office/Otthoni munkavégzés

1. Mennyire ért, illetve nem ért egyet az alábbi állításokkal a home office-t/otthoni munkavégzést illetően? 
(1=egyáltalán nem ért egyet, 5=teljes mértékben egyetért, NT/NV=nem tudom/nem válaszolok) 

1.1. A munka és a szabadidő határai egyértelműek

Egyáltalán nem értek egyet

Teljes mértékben egyetértek



1.2. Kezelhető a stressz

Egyáltalán nem értek egyet

Teljes mértékben egyetértek



1.3. Rugalmas a munkaidő-beosztás

Egyáltalán nem értek egyet

Teljes mértékben egyetértek



1.4. Jól tervezhető a munka

Egyáltalán nem értek egyet

Teljes mértékben egyetértek



1.5. Sok a zavaró tényező a munkavégzés során

Egyáltalán nem értek egyet

Teljes mértékben egyetértek



1.6. Lehetőség van a feladatok megbeszélésére

Egyáltalán nem értek egyet

Teljes mértékben egyetértek



1.7. Erősek a személyes (munkatársi) kapcsolatok

Egyáltalán nem értek egyet

Teljes mértékben egyetértek



1.8. Zavaróak a gyakori munkahelyi megbeszélések

Egyáltalán nem értek egyet

Teljes mértékben egyetértek



 

2. Home office-ból dolgozva, munkája végzésekor milyen mértékben jelentenek problémát az alábbiak? 
(1=egyáltalán nem jelent problémát, 5=komoly problémát jelent, NT/NV=nem tudom/nem válaszolok) 

2.1. Munkából adódó pszichés megterhelés

Egyáltalán nem jelent problémát

Komoly problémát jelent



2.2. A megfelelő tárgyi eszközök hiánya

Egyáltalán nem jelent problémát

Komoly problémát jelent



2.3. A megfelelő tájékoztatás hiánya

Egyáltalán nem jelent problémát

Komoly problémát jelent



2.4. Munkahelyi konfliktusból adódó megterhelés

Egyáltalán nem jelent problémát

Komoly problémát jelent



2.5. Rossz munkahelyi légkör

Egyáltalán nem jelent problémát

Komoly problémát jelent



2.6. Rossz kapcsolat a vezetőkkel

Egyáltalán nem jelent problémát

Komoly problémát jelent



2.7. Nincsen napi személyes kontakt a munkatársaival

Egyáltalán nem jelent problémát

Komoly problémát jelent



 

3. Ön szerint a szervezetében használt gyakorlat mennyiben felel meg a home office/otthoni munkavégzés követelményeinek? 
(1=egyáltalán nem felel meg, 5=teljes mértékben megfelel, NT/NV=nem tudom/nem válaszolok) 

3.1. Irányítás (feladatok kiosztása, felelősök, határidők kijelölése)

Egyáltalán nem felel meg

Teljes mértékben megfelel



3.2. Motiválás (célok megbeszélése, közösség fenntartása)

Egyáltalán nem felel meg

Teljes mértékben megfelel



3.3. Feladat- és teljesítménykontroll (feladatok, határidők ellenőrzése)

Egyáltalán nem felel meg

Teljes mértékben megfelel



3.4. Felettessel való kommunikáció

Egyáltalán nem felel meg

Teljes mértékben megfelel



3.5. Munkatársakkal való kommunikáció

Egyáltalán nem felel meg

Teljes mértékben megfelel



3.6. Csapatmunka

Egyáltalán nem felel meg

Teljes mértékben megfelel



 

4. Ki biztosítja az eszközt az otthoni munkavégzéshez?

6. Részt vett már korábban home office-ban/otthoni munkavégzésben? 


7. Miért választotta a távmunkát/home office-t?

 


Kommunikáció

 

1. Milyen gyakran használja Ön a mindennapi munkában valamelyiket a következők közül? Mennyire elégedett azzal, ahogyan az eszköz segítségével képes kommunikálni? 
(1=egyáltalán nem használom/egyáltalán nem vagyok elégedett, 5=gyakran használom/teljes mértékben elégedett vagyok, NT/NV=nem tudom/nem válaszolok) 

 

1.1. Telefon

1.1. Telefon


 

1.2. Honlap

1.2. Honlap


 

1.3. Fórumok

1.3. Fórumok


 

1.4. E-mail alapú kapcsolattartás (Outlook, Gmail stb.)

1.4. E-mail alapú kapcsolattartás (Outlook, Gmail stb.)


 

1.5. Chat alapú kapcsolattartás (Messenger, Microsoft Teams, Skype, Slack stb.)

1.5. Chat alapú kapcsolattartás (Messenger, Microsoft Teams, Skype, Slack stb.)


 

1.6. Telekonferencia szoftver (Zoom, Microsoft Teams, Skype, Cisco Webex stb.)

1.6. Telekonferencia szoftver (Zoom, Microsoft Teams, Skype, Cisco Webex stb.)


 

1.7. Projektmenedzsment platform (Asana, Trello, Monday.com, Jira stb.)

1.7. Projektmenedzsment platform (Asana, Trello, Monday.com, Jira stb.)


 

1.8. Közös tárhely (Dropbox, OneDrive, Google Drive stb.)

1.8. Közös tárhely (Dropbox, OneDrive, Google Drive stb.)


 

1.9. Egyéb kollaborációs szoftver (Office365, Google Docs, Miro stb.)

1.9. Egyéb kollaborációs szoftver (Office365, Google Docs, Miro stb.)


 

2. Értékelje az alábbi kijelentéseket 1-től 5-ig, aszerint, hogy mennyire fontosak Önnek, illetve mennyire elégedett. 
 (1=nem fontos/egyáltalán nem elégedett, 5=nagyon fontos/nagyon elégedett, NT/NV=nem tudom/nem válaszolok) 

 

2.1. Mindenről értesüljek, ami a szervezettel kapcsolatos.

2.1. Mindenről értesüljek, ami a szervezettel kapcsolatos.


 

2.2. Mindenről értesüljek, ami munkámmal kapcsolatos.

2.2. Mindenről értesüljek, ami munkámmal kapcsolatos.


 

2.3. Időben hozzájussak minden információhoz, ami a szervezettel kapcsolatos.

2.3. Időben hozzájussak minden információhoz, ami a szervezettel kapcsolatos.


 

2.4. Időben hozzájussak minden információhoz, ami a munkámmal kapcsolatos.

2.4. Időben hozzájussak minden információhoz, ami a munkámmal kapcsolatos.


 

2.5. Megfelelő mennyiségű információt kapjak.

2.5. Megfelelő mennyiségű információt kapjak.


 

2.6. Mindig elérjem azt a személyt, akit szeretnék.

2.6. Mindig elérjem azt a személyt, akit szeretnék.


 

2.7. A szervezeten belüli információcsere hatékony legyen.

2.7. A szervezeten belüli információcsere hatékony legyen.


 

2.8. Az otthoni munkavégzésben a korábbi munkahelyi feladataimat a normál működéshez képest ugyanúgy el tudjam látni.

2.8. Az otthoni munkavégzésben a korábbi munkahelyi feladataimat a normál működéshez képest ugyanúgy el tudjam látni.


 

2.9. Home office-hoz/otthoni munkavégzéshez szükséges eszközök mennyisége, rendelkezésre állás módja megfelelő legyen.

2.9. Home office-hoz/otthoni munkavégzéshez szükséges eszközök mennyisége, rendelkezésre állás módja megfelelő legyen.


 

Szervezeti kultúra

2. Ismeri-e Ön a szervezet múltját, történetét, hagyományát?  

 

3. Ismeri-e Ön a szervezet jelenét, problémáit, eredményeit? 

 

4. Ismeri-e Ön a szervezet jövőjére vonatkozó elképzeléseit, terveit?

 

5. Ha most munkahelyet választana, ugyanezt a szervezetet választaná?

 

6. a. Kérjük ossza el a napi 24 órát az Ön által végzett különböző tevékenységcsoportok között úgy, ahogy az a normál munkarend esetén jellemző volt!   
(Kérjük egész órát adjon meg.) 

óra

óra

óra

óra

óra

 

6. b. Kérjük ossza el a napi 24 órát most úgy, ahogy az a jelenlegi munkarend mellett érvényesülő gyakorlatát mutatja. 
(Kérjük egész órát adjon meg.) 

óra

óra

óra

óra

óra

Jövőbeli tervek

1. Véleménye szerint milyen menedzseri kompetenciák fejlesztésére lenne szükség a digitális kapcsolattartás hatékony működtetéséhez? 


 
 

2. El tudná-e fogadni, hogy a továbbiakban home office-ban/otthoni munkavégzésben dolgozzon?

 

Demográfiai adatok

2. Neme

4. Mi az Ön jelenlegi fő munkaerő-piaci státusza? Kérjük, a leginkább jellemzőt jelölje meg!

 

5. Milyen beosztásban dolgozik? 

6. Megközelítőleg hány fő dolgozik az Ön cégénél? Kérjük, a teljes – legnagyobb – munkavállalói létszámot jelölje meg, több telephellyel rendelkező cég esetén pl. az anyavállalat összesített létszámát!

7. Kérjük, az alábbi listából válassza ki munkahelye ágazatát! 



Köszönjük a segítségét! 


A válaszait az "elküld" gombra kattintva tudja véglegesíteni. Kérjük várja meg az erről szóló értesítés végét.